Gestor nexo PRO
GESTOR NEXO PRO – PORZĄDKUJE PRACĘ W FIRMIE
Gestor nexo PRO jest rozszerzoną wersją programu Gestor nexo, który pomaga porządkować sprawy firmowe i wspiera sprawne zarządzanie nimi.
Dzięki Gestorowi nexo i nexo PRO można rejestrować szczegółowo dane klientów wraz z historią kontaktów, przedstawiać i negocjować oferty oraz prowadzić korespondencję mailową.
Gestor pomaga też uporządkować sprawy wewnątrzfirmowe, np. planowanie wykonywania zadań wraz z przypisywaniem do nich pracowników, monitorowanie postępów w wykonywanych zadaniach.
Gestor nexo PRO dzięki automatyzacji różnych czynności pozwala zaoszczędzić czas, zapewniając większą wydajność i efektywność.
Gestor nexo PRO posiada wszystkie funkcje wersji nexo i dodatkowo:
· oferty wielowariantowe
· dedykowany moduł do zarządzania umowami z klientami (elektroniczna ewidencja)
· tzw. punkty rozszerzania – możliwość rozszerzania logiki biznesowej o własne algorytmy (np. własne definicje zestawów dynamicznych klientów, własne akcje automatyczne)
· zaawansowane pola własne wraz ze słownikami własnymi (klienci, oferty, działania, procesy ofertowe, asortyment, zlecenia serwisowe, umowy z klientami)
· wydruki własne
· raporty własne