Gestor nexo PRO

GESTOR NEXO PRO – ORGANIZUJE PRACĘ W FIRMIE

 

Gestor nexo PRO jest programem, który pomaga porządkować sprawy firmowe i wspiera sprawne zarządzanie nimi. Dzięki Gestorowi Twoja firma będzie miała narzędzie do dobrego budowania trwałych relacji z klientami.

Gestor nexo PRO pozwala na rejestrowanie szczegółowych danych klientów wraz z historią kontaktów, przedstawianie i negocjowanie ofert oraz prowadzenie korespondencji mailowej czy zbiorczą wysyłkę maili za pomocą wbudowanego konta pocztowego.

Gestor pomaga też uporządkować sprawy wewnątrzfirmowe, np. planowanie wykonywania zadań wraz z przypisywaniem do nich pracowników, monitorowanie postępów w wykonywanych zadaniach.

 

Gestor nexo PRO to rozszerzona wersja Gestora nexo. Dzięki automatyzacji różnych czynności pozwala zaoszczędzić czas, zapewniając większą wydajność i efektywność.

Gestor nexo PRO posiada wszystkie funkcje wersji nexo i dodatkowo:

 

·       oferty wielowariantowe

·       dedykowany moduł do zarządzania umowami z klientami (elektroniczna ewidencja)

·   tzw. punkty rozszerzania – możliwość rozszerzania logiki biznesowej o własne algorytmy (np. własne definicje zestawów dynamicznych klientów, własne akcje automatyczne)

·      zaawansowane pola własne wraz ze słownikami własnymi (klienci, oferty, działania, procesy ofertowe, asortyment, zlecenia serwisowe, umowy z klientami)

·         wydruki własne

 

·         raporty własne

 

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ