Gestor nexo PRO

GESTOR NEXO PRO – PORZĄDKUJE PRACĘ W FIRMIE

 

Gestor nexo PRO jest rozszerzoną wersją programu Gestor nexo, który pomaga porządkować sprawy firmowe i wspiera sprawne zarządzanie nimi. 

Dzięki Gestorowi nexo i nexo PRO można rejestrować szczegółowo dane klientów wraz z historią kontaktów, przedstawiać i negocjować oferty oraz prowadzić korespondencję mailową. 

Gestor pomaga też uporządkować sprawy wewnątrzfirmowe, np. planowanie wykonywania zadań wraz z przypisywaniem do nich pracowników, monitorowanie postępów w wykonywanych zadaniach.

 

 Gestor nexo PRO dzięki automatyzacji różnych czynności pozwala zaoszczędzić czas, zapewniając większą wydajność i efektywność.

Gestor nexo PRO posiada wszystkie funkcje wersji nexo i dodatkowo:

 

·   oferty wielowariantowe

·    dedykowany moduł do zarządzania umowami z klientami (elektroniczna ewidencja)

·   tzw. punkty rozszerzania – możliwość rozszerzania logiki biznesowej o własne algorytmy (np. własne definicje zestawów dynamicznych klientów, własne akcje automatyczne)

·   zaawansowane pola własne wraz ze słownikami własnymi (klienci, oferty, działania, procesy ofertowe, asortyment, zlecenia serwisowe, umowy z klientami)

·    wydruki własne

 

·    raporty własne

 

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ