InsERT Subiekt nexo

InsERT Subiekt nexo – nowoczesny, intuicyjny system obsługi sprzedaży i magazynów.

Subiekt nexo to kompleksowy program do obsługi sprzedaży, idealny dla małych i średnich firm, takich jak sklepy, hurtownie, warsztaty, zakłady usługowe itp. Dzięki przyjaznemu i intuicyjnemu interfejsowi użytkownicy mogą łatwo i szybko wykonywać różne czynności, a bogata funkcjonalność zaspokoi potrzeby każdego przedsiębiorcy, niezależnie od branży.

Subiekt nexo oferuje obsługę wszystkich typów dokumentów handlowych, w tym zaawansowany system zamówień oraz efektywne zarządzanie magazynem. Program posiada rozbudowaną część finansową, co pozwala na wykonanie operacji kasowych, bankowych i tworzenie raportów kasowych. Moduły rozliczeniowe umożliwiają prowadzenie ewidencji rozrachunków, działań windykacyjnych i tabel kursów walut. W kartotece systemu użytkownicy mogą prowadzić zaawansowaną ewidencję asortymentu, klientów, urządzeń zewnętrznych, instytucji, wspólników i pracowników.

Subiekt jest jednym z najczęściej wybieranych programów sprzedażowych przez polskich przedsiębiorców i Subiekt nexo jest najnowszą wersją tego programu. Został zaprojektowany z myślą o wygodzie użytkowników, dzięki czemu prowadzenie biznesu staje się łatwiejsze.

Subiekt nexo jest częścią zintegrowanego pakietu InsERT nexo, który zawiera również Rachmistrz nexo (księga przychodów i rozchodów oraz ewidencja podatku zryczałtowanego), Rewizor nexo (system finansowo-księgowy), Gratyfikant nexo (system kadrowo-płacowy) oraz Gestor nexo (CRM).

Najważniejsze możliwości Subiekta nexo to:

  • obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych;
  • pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ, korekty dokumentów magazynowych, automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury, faktura pro forma, faktura sprzedaży z wielu magazynów;
  • rozbudowany system zamówień, w którym każda pozycja dokumentu może mieć indywidualny termin realizacji, nawet wcześniejszy niż termin realizacji całego dokumentu;
  • kartoteka asortymentu, która obejmuje towary, usługi, komplety i opakowania zwrotne oraz działy sprzedaży;
  • kartoteka klientów, która obejmuje również informacje typu CRM;
  • prowadzenie elastycznej polityki cenowej, możliwość przypisywania zdefiniowanych cenników do poszczególn;