Subiekt 123
SUBIEKT 123 – FAKTUROWANIE ONLINE
Subiekt 123 to system online działający w chmurze, dzięki któremu można wystawiać faktury, zarządzać informacjami o klientach, prowadzić kartoteki usług i towarów.
Wystawienie faktury w Subiekcie 123 zajmuje tylko kilkadziesiąt sekund, ponieważ dane klienta i produktów masz zawsze dostępne. Po wystawieniu dokumentu, łatwo i szybko wygenerujesz PDF i prześlesz go do klienta.
Subiekt 123 jest zintegrowany z programami InsERT nexo i nexo PRO, co zapewnia sprawny przepływ dokumentów do biura rachunkowego.
Program ten jest funkcjonalny i elastyczny, a w miarę rozwoju firmy można samodzielnie decydować o włączaniu modułów dodatkowych. Dzięki temu można mieć więcej funkcji, np. obsługę magazynu. Magazyn to dodatkowy moduł, który umożliwia m.in. szybkie wystawianie dokumentów przyjęć i wydań zewnętrznych, sprawną kontrolę stanów magazynowych.
Subiekt 123 posiada wiele funkcji, m.in.:
· wystawianie faktur i paragonów
· przechowywanie danych dotyczące usług, które świadczysz i towarów, którymi dysponujesz
· przechowywanie informacji o klientach (m.in. dane teleadresowe, numer konta bankowego, termin płatności, wysokość przyznanego rabatu)
· możliwość generowania różnych zestawień
· generowanie Jednolitego Pliku Kontrolnego dla ewidencji sprzedaży i zakupów (JPK_VAT) oraz faktur VAT (JPK_FA)