OFERTY PRACY

Aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:




Specjalista / Specjalistka ds. helpdesk

 

Zakres obowiązków:

·         Udzielanie wsparcia technicznego w zakresie instalacji, konfiguracji oraz użytkowania oprogramowania i sprzętu komputerowego

·         Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez użytkowników

·         Monitorowanie i utrzymywanie działania systemów informatycznych oraz sieci

·         Instalacja, konfiguracja oprogramowania InsERT, edycja wzorców wydruków

·         Tworzenie i aktualizowanie dokumentacji dotyczącej rozwiązań i procedur dla użytkowników

·         Wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych i udoskonalanie istniejących

·         Szkolenie użytkowników w zakresie korzystania z systemów informatycznych

·         Raportowanie działań oraz zbieranie informacji zwrotnych od klientów

·         Zachowanie wysokiego poziomu obsługi klienta i dbanie o pozytywne relacje z użytkownikami.

 

Nasze wymagania:

·         Minimum rok doświadczenia na tym lub na podobnym

·         Znajomości systemów operacyjnych Windows oraz pakietu Microsoft Office

·         Umiejętności rozwiązywania problemów technicznych związanych z komputerami i oprogramowaniem

·         Umiejętności pracy w zespole oraz samodzielności w rozwiązywaniu problemów

·         Chęci do rozwoju zawodowego i poszerzania swoich umiejętności w obszarze IT

·         podstawowa znajomość MS SQL

 

Oferujemy:

·         elastyczne godziny pracy

·         ciekawą i rozwijającą pracę

·         atrakcyjne wynagrodzenie

·         prywatną opiekę medyczną

·         dofinansowanie szkoleń i kursów

·         brak dress code’u

·         kawa / herbata

 

 

Zgłoszenia prosimy wysyłać mailowo na adres: rekrutacja@uslugiit.pl