OFERTY PRACY
Aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Specjalista / Specjalistka ds. helpdesk
Zakres obowiązków:
· Udzielanie wsparcia technicznego w zakresie instalacji, konfiguracji oraz użytkowania oprogramowania i sprzętu komputerowego
· Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez użytkowników
· Monitorowanie i utrzymywanie działania systemów informatycznych oraz sieci
· Instalacja, konfiguracja oprogramowania InsERT, edycja wzorców wydruków
· Tworzenie i aktualizowanie dokumentacji dotyczącej rozwiązań i procedur dla użytkowników
· Wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych i udoskonalanie istniejących
· Szkolenie użytkowników w zakresie korzystania z systemów informatycznych
· Raportowanie działań oraz zbieranie informacji zwrotnych od klientów
· Zachowanie wysokiego poziomu obsługi klienta i dbanie o pozytywne relacje z użytkownikami.
Nasze wymagania:
· Minimum rok doświadczenia na tym lub na podobnym
· Znajomości systemów operacyjnych Windows oraz pakietu Microsoft Office
· Umiejętności rozwiązywania problemów technicznych związanych z komputerami i oprogramowaniem
· Umiejętności pracy w zespole oraz samodzielności w rozwiązywaniu problemów
· Chęci do rozwoju zawodowego i poszerzania swoich umiejętności w obszarze IT
· podstawowa znajomość MS SQL
Oferujemy:
· elastyczne godziny pracy
· ciekawą i rozwijającą pracę
· atrakcyjne wynagrodzenie
· prywatną opiekę medyczną
· dofinansowanie szkoleń i kursów
· brak dress code’u
· kawa / herbata
Zgłoszenia prosimy wysyłać mailowo na adres: rekrutacja@uslugiit.pl