Gestor NEXO

GESTOR NEXO – ORGANIZUJE PRACĘ W FIRMIE

 

Gestor nexo jest programem, który został stworzony, by wspomóc porządkowanie spraw firmowych. Wspiera sprawne zarządzanie przedsiębiorstwem. Dzięki Gestorowi Twoja firma będzie miała narzędzie do dobrego budowania trwałych relacji z klientami.

Gestor nexo pozwala na rejestrowanie szczegółowych danych klientów wraz z historią kontaktów, przedstawianie i negocjowanie ofert oraz prowadzenie korespondencji mailowej.

Program ten pomaga też uporządkować sprawy wewnątrzfirmowe, np. planowanie wykonywania zadań wraz z przypisywaniem do nich pracowników, monitorowanie postępów w wykonywanych zadaniach.

 

Korzystanie z Gestora nexo wpłynie na sprawną organizacje. 

Gestor nexo posiada wiele funkcji, m.in:

 

·        przechowywanie i łatwe wyszukiwanie z każdego miejsca w systemie danych klientów

·         rejestrowanie historii kontaktów z klientem, wykonanych działań z jego udziałem

·         przedstawionych ofert i procesów ofertowych, wystawionych dokumentów handlowych

·    wszechstronna obsługa ofert dla klientów, a także wielu ofert w ramach jednego procesu ofertowania oraz ich zbiorcze generowanie

·        przetwarzanie ofert w dokumenty magazynowe i handlowe (wymagana licencja na Subiekta nexo)

·      możliwość wymiany informacji między uczestnikami poprzez komentarze w działaniach, procesach ofertowych oraz zleceniach serwisowych

 

 DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ