Gestor NEXO
GESTOR NEXO – ORGANIZUJE PRACĘ W FIRMIE
Gestor nexo jest programem, który został stworzony, by wspomóc porządkowanie spraw firmowych. Wspiera sprawne zarządzanie przedsiębiorstwem. Dzięki Gestorowi Twoja firma będzie miała narzędzie do dobrego budowania trwałych relacji z klientami.
Gestor nexo pozwala na rejestrowanie szczegółowych danych klientów wraz z historią kontaktów, przedstawianie i negocjowanie ofert oraz prowadzenie korespondencji mailowej.
Program ten pomaga też uporządkować sprawy wewnątrzfirmowe, np. planowanie wykonywania zadań wraz z przypisywaniem do nich pracowników, monitorowanie postępów w wykonywanych zadaniach.
Korzystanie z Gestora nexo wpłynie na sprawną organizacje.
Gestor nexo posiada wiele funkcji, m.in:
· przechowywanie i łatwe wyszukiwanie z każdego miejsca w systemie danych klientów
· rejestrowanie historii kontaktów z klientem, wykonanych działań z jego udziałem
· przedstawionych ofert i procesów ofertowych, wystawionych dokumentów handlowych
· wszechstronna obsługa ofert dla klientów, a także wielu ofert w ramach jednego procesu ofertowania oraz ich zbiorcze generowanie
· przetwarzanie ofert w dokumenty magazynowe i handlowe (wymagana licencja na Subiekta nexo)
· możliwość wymiany informacji między uczestnikami poprzez komentarze w działaniach, procesach ofertowych oraz zleceniach serwisowych